Facilitator, workshop designer și trainer, pasionată să ajute companiile să dezvolte produse, servicii și procese centrate pe om, printr-o abordare co-creativă, care încurajează colaborarea.
În perioada petrecută în calitate de partener al Design Thinking Society, ea a dezvoltat și livrat, împreună cu colegii săi, proiecte de co-creare și training-uri pentru clienți precum Antibiotice SA, BCR, Bearing Point, Carrefour, Deloitte, EY, Google, HP ING. , Leroy Merlin, Lidl, OAR, OTP, Raiffeisen Bank, Romanian Business Consult, Total Soft, Vetro.
Înainte de a se alătura Societății Design Thinking, pe parcursul a peste 14 ani petrecuți în unele dintre cele mai mari companii de media/branding/PR și publicitate din România, Alina, împreună cu echipele sale, a creat și implementat campanii de PR/publicitate premiate și evenimente complexe atât pentru companii locale, cât și pentru unele globale, precum Colgate-Palmolive, Lidl, Mercedes-Benz sau Unilever.
În prezent, ea este și lector la The Entrepreneurship Academy, predând ”Service Design and Innovation” și, de asemenea, mentor pentru Founder Institute, cel mai mare accelerator de pre-seed din lume.