Antreprenoriatul are o abordare holistică în gestionarea afacerilor – implică asumarea riscurilor, creativitate în identificarea soluțiilor, construirea relațiilor cu clienții, găsirea inspirației, crearea și consolidarea echipei, cooperare, colaborare, oferirea de suport și stabilirea de conexiuni.

aBC.COmmunity este aici să susțină toate acestea! 

Am ascultat și notat cu atenție nevoile și provocările cu care vă confruntați voi, majoritatea antreprenorilor creativi, peste > 1250 de freelanceri și antreprenori din comunitatea a Business of Creativity și le-am folosit ca punct de plecare pentru noul concept de comunitate creat.

Ce este aBC.COmmunity?

aBC.CO este o comunitate online accesibilă, consolidată, bazată pe susținere, conexiuni și schimb de experiențe. Este mediul prietenos și incluziv, care încurajează colaborarea, schimbul de cunoștințe și diversitatea de viziuni între mințile creative cu spirit antreprenorial.

În funcție de etapa dezvoltării afacerii tale sau de nevoile tale, poți alege pachetul de cafea care ți se potrivește.

Cui i se adresează comunitatea?

Noul concept de comunitate marca a Business of Creativity se adresează antreprenorilor creativi din întreaga țară, care activează în arhitectură, design interior, design grafic, modă, muzică, artă, publicitate, sau alte domenii ale creației, dornici să construiască o afacere profitabilă, organizată și sustenabilă din punct de vedere financiar. abC.COmmunity este de asemenea pentru toți antreprenorii creativi care sunt în etapa în care doresc să-și extindă afacerea și să o facă într-un mod structurat, organizat.

Așadar, fie că ești la început de drum sau ai în plan să îți scalezi afacerea, să diversifici proiectele, comunitatea noastră îți oferă mediul propice pentru a-ți consolida și împărtăși provocările, a le găsi răspunsul și pentru a-ți consolida activitatea antreprenorială.

aBC.CO înseamnă:

  • Connection,
  • Cooperation,
  • Collaboration,
  • Coeducation,
  • Cohesion,
  • Consolidation…
  • Coffees together, pentru că iubim cafeaua, ne bucurăm să oferim sprijin, să împărtășim cunoștințele și experiența acumulate.

Cum îți aduce ție plus valoare comunitatea de business creativ aBC.CO?

În comunitate ai ocazia să interacționezi cu antreprenori creativi din toată țara, fie membrii ai comunității sau specialiști invitați, având astfel acces la schimb de idei și cunoștințe, prin conexiune și colaborare. 

Este pentru tine dacă și tu simți că evoluția continuă este cheia spre succes, iar suportul și empatia îți sporesc curajul în domeniul business-urilor creative.

Iar pentru că împreună ne consolidăm afacerile și ne co-educăm, îți punem la dispoziție resursele necesare evoluției tale și facilităm experiența ta ca parte a acestei comunități prin 3 tipuri de abonamente. Indiferent de pachetul ales, vei avea acces la grupul de WhatsApp aBC pentru o comunicare rapidă și facilă.

Află mai multe despre fiecare componentă a pachetelor aBC.CO:

Întâlnire = comunitatea aBC.CO se reunește online, o dată pe lună în formatul:

  • 2-3 invitați specialiști din industrie,
  • comunitatea aBC.CO,
  • Gazda intrevederii Armina Popeanu.

La fiecare întâlnire se dezbate o temă de business anunțată din timp, la fel și speakerii invitați. Aceștia vor răspunde la întrebările adresate de Armina Popeanu, dar și de membrii comunității, în sesiunea Q&A de la finalul dezbaterii. Membrii comunității au acces și la înregistrarea întâlnirilor.

Grupul de WhatsApp aBC.CO = fiecare membru al comunității, indiferent de pachetul achiziționat, are acces la comunitatea de WhatsApp, în care se comunică rapid evenimentele și se răspunde punctual la solicitări de interes general.

Mastermind = întâlnire lunară, online, în care sunt abordate teme/provocările în business ale membrilor comunității aBC.CO și dezbătute în grup + este oferită părerea expertului.

Fiecare membru poate aduce în discuție un subiect, o problemă reală cu care se confruntă în prezent în afacerea sa, iar Armina Popeanu, gazda mastermind-ului, și ceilalți participanți își pot exprima opinia și propun soluții bazate pe experiența acumulată în business-urile proprii.  

1 x audit online de business = în baza unui obiectiv și a unor criterii stabilite pentru evaluarea și analiza anumitor aspecte (financiar, operațional, resurse umane, comunicare, marketing, vânzări, scalare) ale afacerii tale, Armina Popeanu elaborează un document personalizat (auditul de business) pe care apoi ți-l prezintă într-o întâlnire online 1:1. Pe parcursul unei ore îți va prezenta concluziile studiului și următoarele etape ale dezvoltării afacerii tale. 

1 x sesiune strategie = creată în baza auditului afacerii tale și după stabilirea unor obiective realiste și măsurabile, pe termen scurt și mediu, strategia concepută de Armina Popeanu va conține un plan coerent de acțiuni cu ajutorul căruia îți vei putea atinge obiectivele setate. Strategia se va alcătui împreună cu tine într-o întrevedere online cu Armina, se vor detalia timp de două ore fiecare dintre etapele incluse și pașii pentru implementarea acestora. 

2 x sesiuni de consultanță = în cele două sesiuni online, fiecare cu durata de 1 oră, 1:1, Armina Popeanu îți va împărtăși din perspectiva și experiența unui profesionist, sfaturi specializate, care te vor ajuta să implementezi, să ajustezi și să evaluezi strategia business-ului tău, să-ți îmbunătățești performanțele pentru a-ți realiza obiectivele. 

10% reducere la serviciile aBC = Armina Popeanu, arhitect, antreprenor cu +10 ani de experiență și 3 business-uri dezvoltate, fondatoarea aBC – a Business Of Creativity, organizează workshop-uri și cursuri de antreprenoriat creativ, iar dacă consideri că serviciile de consultanță personalizată, 1:1 cu Armina sunt cele care te ajută mai mult, alege unul dintre pachetele City Break, Exploring Trip sau Sabatical.