Dan Pierșinaru povestește în acest podcast despre:
AUTOR (târgul de bijuterie contemporană), NOËL (târgul cadourilor de designeri), MATERIA (târgul dedicat business-ului de design în piele) – tote evenimentele fiind create pentru a promova design-ul românesc,
beneficiile participării la MATERIA,
profilul designerului care participă la acest tip de eveniment,
importanța promovării și comunicării coerente înainte de a participa ca expozant la un târg,
importanța emoției și conectării cu ceilalți în calitate de designer prezent cu produsele proprii la MATERIA,
înțelegerea clientului și orientarea activității tale ca designer și antreprenor către acesta.
Apasă Play și acordă-ți un timp în tihnă pentru a te bucura de povestea de viață inspirațională, adusă la viață de Armina Popeanu.
Despre beneficiile participării la MATERIA:
unicitatea si conceptul evenimentului,
relevanța ta (ca designer și antreprenor) când ești alături de alți actanți din același domeniu,
mesajul evenimentului este direct și unitar,
îți poți întâlni/ cunoaște publicul,
poți dobândi clienți, fani,
oferi clienților șansa să atingă și să probeze produsele,
publicul vine pentru a cumpăra ceva din piele,
poate fi considerat o platformă de lansare.
Despre profilul designer-ilor care expun la MATERIA
se disting prin autenticitate și au luat decizia că vor face asta (vor activa în domeniu) pentru următorii 5 – 20 de ani, vor să crească constant, să își dezvolte un business.
La întrebarea Arminei despre 3 lucruri pe care un designer în piele trebuie să le știe despre promovare, înainte de a participa la MATERIA, Dan Pierșinaru răspunde:
Promovarea începe cu pași coerenți:
1. Nume de brand bun,
2. Atenție pe imagine – imagini care îți pun în valoare produsul/ creația ta,
De multe ori nu există coerență între cum vreau să fiu perceput și cât cer pe un obiect, plus ceea ce ofer eu ca și comunicare de brand, de designer.
3. Coerența (comunicării) – O bună comunicare a participării tale ca expozant la târg reprezintă o investiție în câștigul tău financiar post – eveniment
La eveniment (târgul MATERIA) nu poți să vii deconectat, trebuie să dai tot ce poți mai bun pentru a te conecta cu ceilalți oameni.
Nu este sănătos să stai în bula ta și să spui că ești creativ și oamenii nu te înțeleg, nu te observă. Realitatea constă în a înțelege ce faci, pentru cine faci, de ce faci asta. Cine este clientul meu? Business-ul meu este tot timpul cu fața la acel client.
MATERIA este un context, este un eveniment social în care ne strângem mai mulți la un loc, în care conștiința comunității din acest domeniu trebuie traită și transmisă mai departe.
Este foarte important să arătăm că în România suntem capabili să oferim autenticitate, suntem capabili de design, creativitate.
Gând de final transmis de Dan Pierșinaru Arminei Popeanu: sunt recunoscător că ești o forță în lumea antreprenorială, că inspiri atâția oameni.