aBC Podcast #2.11

aBC Podcast – Mirela Bucovicean de la Molecule F, despre experiența ei 360 grade în business-ul de fashion, despre întrebările ce vând?, cui vând?, unde vând? și pasiunea pentru sporturile premium.

septembrie 1, 2023

Tema episodului

Ascultă podcastul cu Mirela Bucovicean și află povestea unui antreprenor cu o experiență de peste 30 de ani și o activitate impresionantă în domenii variate, precum fashion, mentorat, consultanță, un om al lucrurilor care se fac, căreia îi place să facă bani și recomandă tinerilor antreprenori să stea ancorați în realitate, să învețe să cadă, iar apoi să se ridice, să aibă un business plan coerent, să își cunoască plusurile și minusurile.
aBC-podcast-11

Gazda emisiunii

Armina Popeanu
Invitat
Mirela-Bucovicean-v2
Mirela Bucovicean
fondator Molecule F, primul magazin online dedicat designerilor de fashion din România

Unde poți asculta episodul

Descrierea episodului:

Mirela Bucovicean povestește în acest podcast despre:

  • începuturile activității ei ca antreprenor și ale Molecule F – primul magazin online dedicat designerilor de fashion din România,
  • despre avantajele și dezavantajele pionieratului în business,
  • despre importanța stabilirii unui business plan la începutul activității antreprenoriale și a înțelegerii întregului circuit al creației unei colecții,
  • despre moda durabilă,
  • proiectele antreprenoriale în serie, de la imobiliare, la fashion și PR
  • și sporturile practicate de ea care îți antrenează rezistența mentală. 

Apasă play și acordă-ți un timp în tihnă pentru a te bucura de povestea de viață inspirațională, adusă la viață de Armina Popeanu.

Idei ale discuției

Cel care face pionierat are avantajul de fi memorabil, dar are dezavantajul că trebuie să construiască o piață, iar clientul nu este tocmai pregătit pentru ce are acesta de oferit.

În calitate de antreprenor în serie, un antreprenor care pune pe picioare mai multe business-uri, este important sa fii realist și ancorat în realitate, să îți cunoști plusurile și minusurile.

Designerii mici vin cu mult entuziasm, dorință de creativitate, iubire pentru modă, pasiune, dar nu sunt pregătiți și se pierd într-o piață super competitivă. Nu știu să cadă, iar apoi să se ridice, nu își definesc ce vând și pentru cine vând.

Designerul trebuie să își cunoască foarte bine publicul, designerul trebuie să fie ușor de găsit.

Obiceiul/tiparul care a ajutat-o cel mai mult să se îndrepte către rezultatele dorite: Trebuie să reușesc, trebuie să fiu bună, nu tolerez mediocritatea.

Prezența creativilor în spațiul public – social media & evenimente, este obligatorie. 

Sunt un om al lucrurilor care se fac, și, ca să faci, de multe ori, trebuie să ocolești funcțiile.

Pentru ca un business să funcționeze din prima e nevoie să faci un business plan coerent, pentru a scoate ceva, mai întâi trebuie să bagi ceva, business din nimic este mai greu, moda necesită bani, ai nevoie de bani ca să faci bani (bănci, investitori, partnership), ai nevoie de o echipă, să cunoști ce vrei să faci, primul faliment te pregătește pentru business-ul următor.

Gând de final: rămâi ancorat în realitate, bucură-te în fiecare zi de viață, uită-te mai degrabă la partea plină a paharului.