aBC Podcast #3.51

Georgiana Roșca și Roxana Purcaru despre business of fashion în România, Maigre și Noria Anis, interviu de Dora Surugiu

iulie 19, 2024

Tema episodului

Ascultă aBC Podcast și află despre cum au ales Georgiana și Roxana nume unice pentru brand-urile lor, parcursul de la prima idee până la prima colecție implementată, piața fashion din România, experiența lor despre CIL* și multe alte subiecte captivante și de interes.
Screenshot 2024-07-29 010003

Gazda emisiunii

Armina Popeanu
Invitat
Screenshot 2024-07-29 005135
Dora Surugiu-Kocsolade
Când a fost nevoită să aleagă un spațiu potrivit pentru un boutique cochet, Dora Surugiu-Kocsolade nu a stat prea mult pe gânduri și a optat pentru o casă din 1909, care a fost reședința lui Dinu Brătianu, un melanj foarte reușit între elemente și accente de măiestrie artizanală și de meșteșug românesc. Antreprenoarea ne-a spus povestea casei care găzduiește boutique-ul Doro-16 și ne-a vorbit despre planurile pe care le are pentru noul său business.

Unde poți asculta episodul

Descrierea episodului:

Descrierea episodului

Ascultă aBC Podcast alături de Georgiana Roșca și Roxana Purcaru, unde gazdă este Dora Surugiu și află despre:

  • Cine sunteți și ce faceți?
  • Povestea din spatele numelor voastre de brand
  • Slow fashion – ce este și cum îl folosiți?
  • Parcursul de la prima idee la prima colecție 
  • Crearea de modele noi și modele definitorii, statement, pentru brand 
  • Relația cu clienții și cum facem să avem clienți fericiți
  • Cum creștem branduri și când știm că au ajuns la maturitate
  • Care este cea mai mare provocare în business-ul de fashion
  • Despre piața fashion 
  • Despre experiența CIL*

Idei valoroase ale discuției:

,,Mi se pare că atunci când aduci în viața ta lucruri foarte diferite, deschizi lumi noi și perspective noi și înțelegi lucrurile și din alte unghiuri”

,,Eu am văzut partea de fashion ca o pasiune pe care am cultivat-o”

,,Am început cu două rochii și 50 de lei”

,,Prin slow fashion eu înțeleg respect față de oameni și față de mediu”

,,Cum eu am avut o influenta în business-ul meu, cred că și business-ul meu a avut o influență foarte mare în viața mea”