aBC Podcast #4.56

Despre marketing, viața și experiența lui Claudiu Antal, de la gestionarea start-up-urilor, la product marketing și aventurile lui în șase țări diferite

septembrie 6, 2024

Tema episodului

Ascultă aBC Podcast și află parcursul invitatului nostru în marketing, growth și brand management, product marketing și language marketing. Descoperă experiențele sale din start-up-uri și aventurile sale din Patagonia și alte 6 țări vizitate. Vorbim despre impactul cultural al acestor călătorii, voluntariatul care l-a inspirat, și ce urmează în următoarea lui aventură. Discutăm și diferențele între marketingul la nivel mondial și cel local. Un episod plin de insight-uri fascinante!
aBC Podcast - COVER Template (4)

Gazda emisiunii

Armina Popeanu
Invitat
image00002
Claudiu Antal
Claudiu este un specialist în marketing și un nomad digital. Are peste 8 ani de experiență în managementul de marketing și dezvoltarea de strategii de afaceri, atât în medii corporative FMCG, cât și în start-up-uri din domeniul tehnologiei. Specializările sale includ dezvoltarea de brand, managementul de proiect, intraprenoriatul, comunicarea și alinierea funcțională.

Unde poți asculta episodul

Descrierea episodului:

Claudiu Antal povestește împreună cu Armina Popeanu despre: 

– Product marketing și language marketing

– AI

– Experiențele din start-up-uri

– Aventurile din Patagonia și alte 6 țări vizitate

– Impactul cultural al călătoriilor și voluntariatul- Următoarea lui aventură- Diferențele între marketingul la nivel mondial și cel local

Idei valoroase ale discuției:

,,Eu nu cred ca sunt un marketer în suflet, cred ca marketingul se potrivește cu stilul meu de a fi și a fost cel mai ușor mod pentru mine de a-mi exprima creativitatea în business.”

,,Pentru mine e o onoare că am putut să lucrez cu ei (FRUFRU) și să iau din inspirația pe care o pun în lume.”

,,Growth este foarte mult despre a înțelege nevoile pe care oamenii le au și cum le exprimă ei.”

,,Growth are foarte mult elementul de product development.”

,,N-am fost niciodată adeptul să conving oamenii, ci de a încerca să le ofer o soluție.”

,,Produsul pe care îl oferi se potrivește oamenilor căror vrei să vinzi.”

,,Nu cred că e neapărat greu, e un pas în plus de făcut pentru antreprenorii creativi de a înțelege oamenii cu care vorbesc.”

,,Dacă tu ești un antreprenor creativ care face asta din pasiune pentru că îți place și încerci să vinzi către corporatiști pentru că tu știi că acolo sunt banii, s-ar putea ca și corporatiștii să nu aibă nevoie de soluția asta pentru că ei nu au o viziune asupra lumii pe care tu o ai.”

,,De foarte multe ori se întâmplă ca un business să înceapă pentru că este un gap în viață.”

,,Ni se întâmplă foarte des să ne îndrăgostim de propriile idei.”

,,E important să ne vindem ideea.”

,,Într-o comunitate nu toți sunt clienții noștri, mai sunt și doar oameni care au interacționat cu brandul la un moment dat.”

,,Luam call-uri în timp ce făceam autostop-ul.”

,,Am zis că mă duc în vizită și am stat 10 luni.”

,,Vreau să găsesc Bucureștiul care mi se potrivește acum, nu Bucureștiul pe care îl știam înainte.”

,,Oamenii nu știu de România, dar știu de Hagi.”