Claudiu Antal povestește împreună cu Armina Popeanu despre:
– Product marketing și language marketing
– AI
– Experiențele din start-up-uri
– Aventurile din Patagonia și alte 6 țări vizitate
– Impactul cultural al călătoriilor și voluntariatul- Următoarea lui aventură- Diferențele între marketingul la nivel mondial și cel local
,,Eu nu cred ca sunt un marketer în suflet, cred ca marketingul se potrivește cu stilul meu de a fi și a fost cel mai ușor mod pentru mine de a-mi exprima creativitatea în business.”
,,Pentru mine e o onoare că am putut să lucrez cu ei (FRUFRU) și să iau din inspirația pe care o pun în lume.”
,,Growth este foarte mult despre a înțelege nevoile pe care oamenii le au și cum le exprimă ei.”
,,Growth are foarte mult elementul de product development.”
,,N-am fost niciodată adeptul să conving oamenii, ci de a încerca să le ofer o soluție.”
,,Produsul pe care îl oferi se potrivește oamenilor căror vrei să vinzi.”
,,Nu cred că e neapărat greu, e un pas în plus de făcut pentru antreprenorii creativi de a înțelege oamenii cu care vorbesc.”
,,Dacă tu ești un antreprenor creativ care face asta din pasiune pentru că îți place și încerci să vinzi către corporatiști pentru că tu știi că acolo sunt banii, s-ar putea ca și corporatiștii să nu aibă nevoie de soluția asta pentru că ei nu au o viziune asupra lumii pe care tu o ai.”
,,De foarte multe ori se întâmplă ca un business să înceapă pentru că este un gap în viață.”
,,Ni se întâmplă foarte des să ne îndrăgostim de propriile idei.”
,,E important să ne vindem ideea.”
,,Într-o comunitate nu toți sunt clienții noștri, mai sunt și doar oameni care au interacționat cu brandul la un moment dat.”
,,Luam call-uri în timp ce făceam autostop-ul.”
,,Am zis că mă duc în vizită și am stat 10 luni.”
,,Vreau să găsesc Bucureștiul care mi se potrivește acum, nu Bucureștiul pe care îl știam înainte.”
,,Oamenii nu știu de România, dar știu de Hagi.”