aBC Podcast #4.72

Sabina Iordache, Alexandra Enăchescu, Ana Mihail și Șerban Georgescu despre comunicare strategică, sustenabilitate și educarea pieței creative: discuție de la Summit aBC #1 2024

ianuarie 11, 2025

Tema episodului

Ascultă aBC Podcast și ascultă o discuție din prima ediție a Summitului de Business Creativ, din aprilie 2024. Află despre comunicarea strategică și importanța ei în crearea unui brand de succes, sustenabilitatea în industria textilă și certificările esențiale pentru produse eco-friendly, educația pieței și cum să formezi un comportament de consum responsabil, provocările antreprenoriatului creativ și soluțiile inovatoare ale invitaților noștri, tendințele actuale în branding, storytelling și comportamentul consumatorilor.
Copy of Summit invitați aBC - 12 aprilie (2)

Gazda emisiunii

Armina Popeanu
Invitat
Ana-Mihail-aBC-Podcast
Ana Mihail
Designer & fondatoare Ann Design Studio Ana Mihail este Designer de interior și antreprenor. A urmat Facultatea de Arte si Design din Cluj Napoca si in 2020 a lansat Ann Design Studio unde și-a pus în aplicare creativitatea, viziunea și pasiunea pentru designul de interior pentru a oferi servicii personalizate clienților săi. Detine proiecte atat in tara cat si in in Dubai, Belgia, Anglia, Franta, si in curand Elvetia. Ii place sa se documenteze in permanenta, sa citeasca reviste de specialitate si sa participe la expozitii si targuri.

Unde poți asculta episodul

Descrierea episodului:

Armina, alături de Sabina Iordache, Alexandra Enăchescu, Ana Mihail și Șerban Georgescu, în cadrul primei ediții de Summit Creativ aBC, au discutat despre: 

  1. Importanța comunicării strategice în crearea unui brand.
  2. Sustenabilitatea în industria textilă și certificarea GOTS.
  3. Educația pieței și formarea unui comportament de consum responsabil.
  4. Provocările și beneficiile antreprenoriatului creativ.
  5. Trecerea de la mesaje comerciale („cumpără”) la crearea de conținut de valoare.
  6. Gestionarea așteptărilor clienților și crearea unui stil personal unic.
  7. Tendințe în comportamentul consumatorilor, inclusiv impactul Gen Z.

Idei valoroase ale discuției:

1. “Nimic nu contează mai mult decât să te simți apreciat. Munca ta să se vadă și oamenii să aprecieze.”

2. “Ca să ajungi la publicul final, cred că trebuie să cobori de la balconul de arhitect și să te imaginezi client, să vezi, să empatizezi foarte mult cu el.”

3. “Tot ceea ce facem noi stă sub semnul sustenabilității și cumva crește pe baza feedback-ului pe care îl primim constant de la comunitatea creativă pe care o deservim.”

4. “Cursurile de print manual sunt pentru cei care vor să încerce să creeze singuri, chiar dacă le iese greu sau imperfect. Este despre proces, nu doar despre rezultat.”

5. “Comunicarea este treaba pe termen lung. Dacă nu există relații sănătoase, te blochezi mai devreme sau mai târziu.”

6. “Am fost constantă și, indiferent de feedback-ul negativ sau de hate-ul pe social media, am continuat. Constanța a fost cheia pentru credibilitate.”

7. “Pentru noi, comunicarea înseamnă și evoluție, atât a noastră, cât și a celor din jur. Ne scoate din zona de confort.”

8. “Dacă nu comunici, nu exiști. Este cât se poate de simplu.”

9. “Un brand autentic începe să crească atunci când comunicarea devine prioritară, indiferent cât de bine sau greșit este făcută inițial.”

10. “Nu te arunca în zona de comunicare fără o minimă strategie. Înainte de orice, trebuie să știi cine ești, cui te adresezi și cum vrei să fii perceput.”