aBC #13

Buyer Persona

martie 14, 2023

Tema evenimentului

Tema centrală a întâlnirii este BUYER PERSONA

Gazda evenimentului, Armina Popeanu, va dezbate, alături de invitații săi, subiecte precum:

Conturarea profilul clientului ideal (din ce mediu provine, ocupație, care sunt obiectivele acestuia) pentru a putea canaliza eforturile de marketing în direcția corectă și pentru poziționarea mai eficientă a produselor/ serviciilor în piață.

 

Invitații serii sunt: 

Sorana Leru, arhitect de Interior şi Cofondator MiSo Architects 

Sergiu Califar, arhitect de Interior şi Fondator PURE MESS DESIGN

Bianca Gheorghescu, Business Consultant, Fondatoarea programului Business SISTERHOOD,  https://www.biancazen.com 

        

Ediția de primăvară aduce în prim plan o discuție despre buyer persona, relaţia cu beneficiarii şi crearea profilului consumatorilor, cu ajutorul profesioniștilor invitaţi.

 

Marți, 14 martie 2023, de la ora 18:30, la NOD MAKERSPACE -  Splaiul Unirii 160, sector 4, București.

Participarea la întâlnire este gratuită, este însă nevoie să completezi formularul de înscriere. 

aBC13-buyerpersona-invitati
INFO UTILE
Buyer Persona
Urmărește înregistrarea video a discuției:
Play Video

Invitați la eveniment

Despre eveniment

Program:

  • 18:30 Primire & Networking
  • 18:45 Panel despre Buyer Persona
  • 21:00 Sesiune Q&A
  • 21:15 Networking & Prosecco

aBC – a Business of Creativity se adresează celor care au un business în arhitectură, domenii creative, freelancerilor, celor care doresc să o ia pe calea antreprenoriatului sau pur şi simplu iubesc domeniul creaţiei.

Idei valoroase ale discuției:

Sorana Leru

  • Cu cât clientul este mai ocupat şi intervine mai puţin, cu atât responsabilitatea pentru noi este mai mare şi gândim mult mai mult înainte de a lua o decizie. Totuşi de cele mai multe ori, aceasta e varianta ideală de client.
  • Semnele bune la un client ideal sunt deschiderea şi încrederea în noi.
  • E foarte important ca beneficiarii să rezoneze cu noi, iar noi cu ei pentru a putea lucra împreună.
  • Evaluez succesul prin entuziasmul şi bucuria cu care mă trezesc dimineaţa, gata de o nouă zi cu proiecte, şantier.
  • Lucrând cu oamenii, nu te poţi plictisi niciodată şi creşti odată cu ei, te dezvolţi.
  • Este esenţial să îi faci pe clienţi să înţeleagă, să le explici şi să îi educi, iar pentru asta e nevoie de multă, multă răbdare.
  • Promovarea în orice fel de business creativ este foarte importantă şi va deveni din ce în ce mai importantă, mai ales pentru a te diferenția pe piața de design interior.

Sergiu Califar:

  • E important să ne dăm seama care e felul nostru, lucrurile cu care ne identificăm şi punctele forte, fiind un business în care lucrăm cu emoţii.
  • Pe partea business, problema principală a clientului nu mai sunt banii, el e un om ocupat, iar tu trebuie să răspunzi cât mai relevant şi eficient nevoilor sale. În zona rezidenţială trebuie să ai înţelegere vizavi de promisiunile contractuale, fiind poate cea mai sensibilă latură.
  • Succesul poate să fie acel “mulţumesc” spus din suflet, poate să fie momentul în care am reuşit să punem în practică toate ideile şi aspiraţile de la început, fără să fie nevoie de mult  efort ca timp şi emoţii.
  • Cel mai mare avantaj în a lucra cu oamenii este că parte din evoluţia ta ca om este dată de experienţa cu fiecare persoană care iţi iese în cale, fie aceasta clientul ideal sau un beneficiar mai dificil. Poate fi o provocare să îndeplineşti aşteptările unui care o să fie oricum nemulţumit.
  • Încerc foarte mult să ascult ce spun cei din jur legat de proiectele mele, eu putând fi subiectiv. Simt că e de datoria mea să ofer timp pentru consultaţii gratuite, deoarece pot să aduc plus valoare şi îi învăţ ceva pe beneficiari, chiar dacă poate nu ne devin clienţi şi nu rezonăm.

  Bianca Gheorghescu:

  • Încerc să lucrez doar cu oamani care îmi plac, clientul ideal este cel pe care l-aș invita duminica la masă. Nu cred că are sens să lucrăm doar pentru o tranzacție.
  • Succes financiar fără implinire este cel mai mare eșec, ar fi un coșmar.
  • Antreprenoriatul este despre anduranță, nu despre unicorni. Este un act de rebeliune, dar și de self-love.
  • Clientul meu ideal a evoluat de-a lungul anilor, clienții mei au nume și există în piața reală.
  • Clientul ideal trebuie să scoată ce-i mai bun din noi în lucrul cu noi, să iubești să lucrezi cu ei, să te ridice și să te empower.
  • Cel mai mare avantaj în a lucra cu omaneii este cocreația! Energia ta + energia clientului = naște a 3-a energie, lucruri magice.
  • Succesul pentru mine este libertate.
  • În promovare vă recomand să vă creați o scenă a voastră, care să vă aparțină: un site, un colțișor în offline. Să găsim canale de comunicare care ne plac și unde ne face plăcere să fim.
  • Nu suntem pentru toată lumea, niciun brand nu este pentru toată lumea!
Galerie imagini
FAQs

Întâlnirile aBC reprezintă unul dintre pilonii platformei integrate de educație antreprenorială în domenii creative, aBC – ANTREPRENORIAT CREATIV. Platforma își propune să ofere informații, suport, să contribuie cu programe și să faciliteze oportunități arhitecților, designerilor și altor antreprenori din industriile creative, care vor să creeze sau să își transforme compania lor într-una sustenabilă din punct de vedere financiar. 

 

Înâlnirile aBC au început în anul 2021, în cadrul unui eveniment RDW (Romanian Design Week), parte din seria de evenimente conexe RDW Design Go!. Motivația principală a fost și rămâne aceea de a-i susține pe antreprenorii din domeniul creativ cu informații, materiale educative și o comunitate care să îi înțeleagă. 

Vei fi parte dintr-un proces de învățare continuă.

Ai oportunitatea de a cunoaște persoane din industria în care activezi.

Afli experiențe proprii împărtășite cu drag de către invitați speciali.

La final pleci întotdeauna cu un bagaj plin idei noi.

Poți să te numeri printre cei norocoși și câștigi premii wow la tombolă.

Ești ascultat! Întrebările și curiozitățile tale vor primi mereu răspunsuri specializate.

Bugetul tău rămâne neatins! Participi gratuit.

Ești personaj principal. Îți poți aduce în față afacerea în cadrul rubricii Prezintă-te.

Iei parte la teme importante, de interes general.

Ca să te simți și destins, poți veni însoțit de una sau mai multe persoane 

Interesate de antreprenoriatul creativ.

Speakerii aBC sunt persoane cu experiență îndelungată în anteprenoriat creativ – arhitecți, designeri, specialiști care ni se alătură și împărtășesc din know-how-ul lor de business pe baza temei selectate în luna respectivă.

Întâlnirile aBC se desfășoară lunar, în a doua zi de marți a lunii.

Întâlnirile aBC se desfășoară în București, la NOD Markerspace, Biblioteca MATER – Splaiul Unirii 160 (intrarea pe scara galbenă)

Participarea la întâlnirile aBC este momentan gratuită. Trebuie însă să completezi un formular de participare, pe care îl primești în newsletter-ul aBC.

Înscrie-te aici la newsletter și vei putea participa gratuit la întâlnirile noastre.

Armina Popeanu este arhitect și fondator ANTREPRENORIAT CREATIV, antreprenor cu peste 9 ani de experiență, a fondat brandul premium de genți și pantofi Lyria – Povestea ta Pictată, studio-ul de arhitectură AArchitects și studiază business de arhitectură printr-un doctorat la Universitatea de Urbanism și Arhitectură Ion Mincu, în urma căruia își propune să creeze un model de business pentru creativi. Este, de asemenea, mentor pentru business-urile creative și crede că educația este motorul progresului, motiv pentru care sprijină cauze ce au în comun această viziune și predă la Ion Mincu.