22 noiembrie, ora 12:30 - 20:30, la Impact Hub

Summitul aBC de Business Creativ

O zi în care înveți de la A-Z despre business-ul creativ, powered by 360 Furniture Concept Store

Mai sunt 35 de bilete disponibile, grăbește-te să îți asiguri locul!

Summit-ul Creativ aBC revine a doua ediție parte din Global Entrepreneurship Week pe 22 noiembrie 2024, la Impact Hub București, între 12:30 și 20:30. Dacă ești arhitect, designer, decorator sau antreprenor creativ, acesta este THE EVENT to be!

O zi dedicată antreprenoriatului creativ, în care te vei putea bucura de sesiuni intense de învățare, networking și inspirație. 

 

Programul Summitului aBC de Business Creativ include paneluri de discuții între profesioniști, dezbateri pe teme actuale din industrie, masterclass-uri susținute de specialiști în business și interviuri inspiraționale cu invitați Români, dar și invitați internaționali. Vei avea ocazia să te întâlnești cu alți profesioniști din domeniu, să schimbi idei și să descoperi cele mai noi tactici și trenduri care îți pot transforma business-ul. Evenimentul promite să fie o sursă de inspirație și know-how practic pentru a-ți duce proiectele la următorul nivel.

Speakeri Summit

Zeci de speakeri, specialiști din industria creativă, antreprenori, arhitecți și designerii vor lua parte la experiența Summitului de Business Creativ și vor împărtăși cu noi secretele și tacticile din industrie.

Ediția 2 a Summitului aBC este parte din Global Entrepreneurship Week și conținutul este împărțit in 3 părți:

– professional growth,

– ⁠personal growth și

– ⁠business growth, iar fiecare parte conține un panel, un interviu și un masterclass pe teme conexe.

 

Powered by 360 Furniture Concept Store, ediția a doua a Summit-ului de Business Creativ este mai mult decât un eveniment – este o experiență completă, cu activări interactive de la branduri atent alese, wine, coffee break-uri și, bineînțeles, multe surprize. Înscrie-te acum, sunt doar 100 de locuri disponibile și asigură-te că nu ratezi această oportunitate de dezvoltare profesională.

Galerie Summit

Moderatori Summit

Numărul locurilor este limitat!

Asigură-ți acum locul la summitul aBC despre businessul creativ.

Mai sunt 35 de bilete, grăbește-te să îți asiguri locul!

Evenimentul oferă arhitecților, designerilor și antreprenorilor creativi — vouă, sesiuni de învățare, networking și inspirație, structurate pe 3 arii principale: professional growth, ⁠personal growth și ⁠business growth, cu paneluri, masterclass-uri și interviuri susținute de experți români și internaționali, într-un eveniment one of a kind cu activări interactive și surprize, powered by 360 Furniture Concept Store.

Program Summit

PART 1 – PROFESSIONAL GROWTH

  • 13:05 – PANEL Business of Creativity: Patru specialiști în industrie sunt deschiși să împărtășească cu voi tacticile prin care ei au ajuns să aibă un business de succes în industriile creative: arh. Andrei LefterAnna ChițanCătălin Chimir, arh. Răzvan Bârsan
  • 13:45 – INTERVIEW  1:1 – engleză: Alexia Alexopoulou, arhitect din Grecia, cu master în luxury brands, va împărtăși despre cum poți crea un brand premium de succes. 
  • 13:45 – INTERVIEW  1:1 – Business Sustainability, Paul Calin Project Manager @Startarium
  • 14:20 – MASTERCLASS AI/ NEUROȘTIINȚĂ ARCHITECTURE/ DESIGN Dr. Arh. Andreea Robu-Movilă va susține un masterclass în care va împărtăși cu noi tehnici din neuroștiință care pot fi aplicate pentru business-urile de arhitectură.

PART 2 – PERSONAL GROWTH

  • 15:20 – PANEL ATTENTION vs. TRUST – COMMUNICATION & CONNECTION: Patru specialiști în comunicare și strategie de marketing și branding vor avea o dezbatere moderată de Sabina Iordache în care dezbat subiectul atenției vs încrederii și cum comunicarea ajută la conectare: Beatrice MusteaAndreea GavrilăDaniel StoicescuAndrei Lasc
  • 16:00 – INTERVIEW 1:1 – Valori personale vs. Valori de brand: Andrei Chirițoiu, arhitect de profesie, ne va povesi cum și a pus umorul la baza creării imaginii lui profesionale aplicând valorile personale vs valorile de brand.
  • 16:20 – MASTERCLASS PERSONAL BRANDING: Ioana Dodan, arhitect de brand personal va susține un masterclass în care să înțelegem de ce personal brandingul este mai important pentru industriile creative și va împărtăși cu noi câteva tehnici prin care putem avea o prezență online care să apropie clienții de noi.

PART 3 – BUSINESS GROWTH

  • 18:00 – Business Knowledge – powered by cil*SCHOOL
    AIDDA/ Tools AI pentru arhitecți și designeri powered by cil*SCHOOL arh. Monica Crețu absolventă cil*MBA, în prima cohortă cil*, ne povestește despre cum putem folosi tool de artificial intelligence în proiecte de arhitectură și design.  
  • 18:30 – MASTERCLASS The CREATIVE CEO: Un proiect nou la care Armina Popeanu și Sebastian Mîndroiu au lucrat în ultimul an, să mapeze împreună parcursul unui creativ de a ajunge CEO and beyond.
  • 19:10 – Cocktail time

La ce să te aștepți de la Summitul de Business Creativ?

O zi întreagă de antreprenoriat creativ de la A-Z cu:
– Discuții tip panel
– Dezbateri pe teme de actualitate
– Interviuri cu invitați inspiraționali
– Prelegeri pe teme de business
– Masterclass-uri cu specialiști în business
– Coffee break + cocktail + wine & cheese
– Network de calitate
– Prezentări de brand-uri și furnizori pe care să îi descoperi, activări, goodies și tombolă.

FAQ - întrebări posibile

1. Ce se întâmplă dacă întârzii?
Intrii când poți ajunge/vrei, pleci, revii. Timpul e la latitudinea ta.

2. Ce se întâmplă în cele 8h de Summit?
8h cu tot cu pauze :))) Pe lângă interviuri, discuțiile din paneluri, dezbateri & training-uri cu cei 20 de antreprenori creativi implicați, vei găsi cafea, gustări, apă, foto cornere, activări ale brandurilor partenere (inclusiv ceva dulce), panouri foto să îți faci poze, și networking. wine+cheese.
 
3. Ce se întâmplă dacă nu mai pot ajunge deloc?
Ideal ar fi să găsești un alt antreprenor creativ căruia să îi dai biletul.
 
4. Cum intru la Summit? Unde las masina, unde urc, unde vin?
Te îndemnăm să ai QR-ul la îndemână când vii, să parchezi mașina în siguranță, să iei metroul sau un bolt/uber/taxi. După ce intri la Impact Hub, toate semnele te vor îndruma către Summitul aBC.
 
5. Tehnico administrative – factura & altele
Orice idee, sugestie ai (sau doar nevoie de factura), scrie-ne: hello@antreprenoriatcreativ.ro și rezolvăm.
 
6. Dacă vin singur/ă sau nu știu pe nimeni?
Imposibil! Dacă totuși se întâmplă să nu știi chiar pe nimeni poți să îți faci prieteni pe loc, la o cafea, o prăjitură sau un pahar de vin la final.

7. Nu merge link-ul, nu pot să îmi ia bilet.
Dă un refresh sau încearcă din alt browser – pe bune că s-a mai întâmplat, dar în final merge.