aBC #18

Products & Services

Tema evenimentului

Tema centrală a dezbaterii este PRODUCTS & SERVICES.

Gazda întâlnirii, Armina Popeanu, va dezbate, alături de invitații săi, subiecte precum:

  • Gândirea activităților economice (produse sau servicii), astfel încât să vii în întâmpinarea clienților tăi. 
  • Transformarea ideilor în oportunități de afaceri de succes.

 

Invitații serii sunt: 

Cristina Irod - Consultant practician (Design Thinking, Business Strategy, Marketing), Facilitator workshopuri, Certified Executive Coach

Dragoș Motica - Designer de Produs, Creative Director Așkia

Natalia Berezovskaia - Arhitect de interior, Co - owner Creativ Interior Studio, scriitoare.

Claudiu Butacu - Inginer, Cofondator - EFdeN & energiaTa

 

Pășești într-un mediu prietenos și colaborativ, cu inspirație reciprocă, descoperi o comunitate de oameni ai creației și ai ocazia să vorbești cu profesionişti în domeniul arhitecturii şi al antreprenoriatului. Ei îți vor răspunde întrebărilor legate de Produse și Servicii, dar vor aborda și alte subiecte din domeniu care te interesează. 

Marți, 10 noiembrie 2023, de la ora 18:30, la NOD MAKERSPACE -  Splaiul Unirii 160, sector 4, București.

Participarea la întâlnire este gratuită, dar este nevoie să completezi formularul de înscriere.

 

aBC #18 pătrat Invitati
INFO UTILE
Products & Services
Urmărește înregistrarea video a discuției:
Play Video

Invitați la eveniment

Despre eveniment

Program:

  • 18:30 Primire & Networking
  • 18:45 Panel despre Products & Services
  • 21:00 Sesiune Q&A
  • 21:15 Networking & Prosecco

aBC – a Business of Creativity se adresează celor care au un business în arhitectură, domenii creative, freelancerilor, celor care doresc să o ia pe calea antreprenoriatului sau pur şi simplu iubesc domeniul creaţiei.

Idei valoroase ale discuției:

Cristina Irod

Nu este greu să lucrezi cu nimeni dacă ai chimie cu acea persoană, partea de “matching” este importantă pentru a obține rezultate.

Metodologia Design Thinking (cea în baza căreia lucrăm noi) urmărește trei perspective: dezirabilitate, fezabilitate, viabilitate.

Încurajez pe toată lumea să învețe din greșelile și experiența celorlalți, din oportunițățile care apar, așa cum sunt, spre exemplu aceste dezbateri organizate de Armina (unde fiecare invitat vine și vorbește despre experiența proprie).

Recomand ca orice idee de business / de produs să fie testată cât mai rapid.

Încercați să identificați limbajul comun cu cel al clientului – (trebuie să ne întrebăm) cum fac eu să învăț limba clientului?

Rolurile dintr-o echipă nu trebuie să saboteze procesul creativ, focusul trebuie să rămână pe ceea ce trebuie realizat.

Procesul structurat te face să nu te mai atașezi de idei.

Când ești blocat în procesul creativ, poți implica și clientul.

Dragoș Motica

Dacă aș lua-o de la început aș începe cu un document .xls și cu o asociere.

Din puncul meu de vedere “pasiunea” fără rezultate moare.

Produsele pe care le creăm în prezent le alegem în funcție de accesibilitatea pieței. În mod normal se începe de la o nevoie pe care o are piața, apoi se fac studii în direcția respectivă.

Munca trebuie să fie brand-ul tău personal.

Cred în oamenii dispuși să facă efort, creativitate = efort.

Natalia Berezovskaia

Consider că social media reprezintă un canal de promovare foarte bun.

Serviciile oferite clienților se pot defalca în subcategorii, spre exemplu: servicii de consultanță, servicii de proiectare (dezvoltarea conceptului, etapa “tehnică”), servicii de implementare (serviciul de ofertare, serviciul de achiziție, etc.)

Îmi place să vorbesc despre ceea ce fac și folosesc social media pentru a povesti realitatea acestui domeniu.

Consider că brandul personal afectează echipa, eu cred în brandul echipei, al grupului.

Nu poți ignora generația Z, lucrez ca biroul nostru de arhitectură și design să aibă aceeași viziune.

Claudiu Butacu

Generația Z are un potențial enorm, dar are nevoie de metacompetențe (de o structură).

Este important să fii catalizator, dacă nu ești decident.

Schimbarea vine din interiorul nostru, trebuie să vă/ ne întrebăm ce vrem noi să schimbăm.

Creativitatea este legată de inovație, trebuie să le dăm loc tinerilor (generației Z) să fie creativi.

Nu recomand să faci parte din echipe cu care nu rezonezi.

În echipe trebuie setate obiective, iar feedback-ul este foarte important.

Generația Z are nevoie de încrederea celorlalte generații.

Galerie imagini
FAQs

Întâlnirile aBC reprezintă unul dintre pilonii platformei integrate de educație antreprenorială în domenii creative, aBC – ANTREPRENORIAT CREATIV. Platforma își propune să ofere informații, suport, să contribuie cu programe și să faciliteze oportunități arhitecților, designerilor și altor antreprenori din industriile creative, care vor să creeze sau să își transforme compania lor într-una sustenabilă din punct de vedere financiar. 

 

Înâlnirile aBC au început în anul 2021, în cadrul unui eveniment RDW (Romanian Design Week), parte din seria de evenimente conexe RDW Design Go!. Motivația principală a fost și rămâne aceea de a-i susține pe antreprenorii din domeniul creativ cu informații, materiale educative și o comunitate care să îi înțeleagă. 

Vei fi parte dintr-un proces de învățare continuă.

Ai oportunitatea de a cunoaște persoane din industria în care activezi.

Afli experiențe proprii împărtășite cu drag de către invitați speciali.

La final pleci întotdeauna cu un bagaj plin idei noi.

Poți să te numeri printre cei norocoși și câștigi premii wow la tombolă.

Ești ascultat! Întrebările și curiozitățile tale vor primi mereu răspunsuri specializate.

Bugetul tău rămâne neatins! Participi gratuit.

Ești personaj principal. Îți poți aduce în față afacerea în cadrul rubricii Prezintă-te.

Iei parte la teme importante, de interes general.

Ca să te simți și destins, poți veni însoțit de una sau mai multe persoane 

Interesate de antreprenoriatul creativ.

Speakerii aBC sunt persoane cu experiență îndelungată în anteprenoriat creativ – arhitecți, designeri, specialiști care ni se alătură și împărtășesc din know-how-ul lor de business pe baza temei selectate în luna respectivă.

Întâlnirile aBC se desfășoară lunar, în a doua zi de marți a lunii.

Întâlnirile aBC se desfășoară în București, la NOD Markerspace, Biblioteca MATER – Splaiul Unirii 160 (intrarea pe scara galbenă)

Participarea la întâlnirile aBC este momentan gratuită. Trebuie însă să completezi un formular de participare, pe care îl primești în newsletter-ul aBC.

Înscrie-te aici la newsletter și vei putea participa gratuit la întâlnirile noastre.

Armina Popeanu este arhitect și fondator ANTREPRENORIAT CREATIV, antreprenor cu peste 9 ani de experiență, a fondat brandul premium de genți și pantofi Lyria – Povestea ta Pictată, studio-ul de arhitectură AArchitects și studiază business de arhitectură printr-un doctorat la Universitatea de Urbanism și Arhitectură Ion Mincu, în urma căruia își propune să creeze un model de business pentru creativi. Este, de asemenea, mentor pentru business-urile creative și crede că educația este motorul progresului, motiv pentru care sprijină cauze ce au în comun această viziune și predă la Ion Mincu.